
Jasper van Winden
Als coördinator van Science Educate-it denk ik graag mee met Bèta-docenten die hun onderwijs willen verbeteren. Als projectleider Future Learning Spaces verken ik hoe we de fysieke ruimte kunnen laten aansluiten op het onderwijs van de toekomst.

Tjalling de Vries
Ik ben vooral bezig met regelen van allerlei praktische dingen rondom onze innovatieprojecten. Denk hierbij aan contracten, bewerkersovereenkomsten, afspraken met leveranciers.

Alex Lodder
Ik ben key-user innovatietools. Momenteel ben ik vooral bezig met programmatisch toetsen en met tools om (peer)feedback te faciliteren. Het leukste aan mijn werk is dat ik nauw contact hebt met zowel docenten als met leveranciers van onze tools.

Nanette Verhulst
Wil je meer weten over hoe je de verschillende tools van Educate-it kunt inzetten in jouw onderwijs? Dan ga ik graag met je in gesprek. Ik kan je wegwijs maken in het aanbod van Educate-it en vanuit didactisch perspectief meedenken.

Geertje Agricola
Binnen Educate-it geef ik didactisch advies en begeleiding aan docenten bij de inzet van blended learning binnen hun onderwijs. Hiervoor kan je altijd met mij een afspraak maken. Ook coördineer ik de Educate-it balie.

Emma Bosman
Ik coördineer de innovatieprojecten 'Scalable Learning' en 'TrainTool'. Wil je als docent aan de slag met blended learning in je onderwijs, dan kan ik je didactisch adviseren en begeleiden. Ook als je gewoon wilt sparren over de mogelijkheden.

Willemien de Haan
Als onderwijskundige geef ik advies en ondersteuning op maat voor alle docenten bij de UU. Of het nu heel concreet gaat over de inzet van een voting tool of algemener over het blenden van onderwijs, ik denk graag mee.

Melvin van Puffelen
Melvin van Puffelen
Als onderwijskundige ondersteun ik docenten bij de faculteit GEO die digitaal willen gaan toetsen. Daarnaast geef ik onderwijskundig advies aan docenten bij de inzet van blended learning binnen hun onderwijs.

Mirjam van de Kraats
Ik ben verantwoordelijk voor de communicatie over ons programma, waarbij ik focus op nieuwe media, zoals: promofilms, vlogs en sociale media. Ook kun je bij mij terecht voor campagnes of een wervende tekst!

Maurice Wielens
Vanuit mijn dubbelrol als docent Engels en student zie ik onderwijsinnovatie vanuit zowel docent- als studentperspectief. Bij het adviseren van docenten in het gebruik van de tools probeer ik beide perspectieven in praktische uitvoering te verenigen.

Kwintijn Schuurman
Ik ben verantwoordelijk voor het onderhouden van de Educate-it website. Mist er ergens informatie of zie je ergens een foutje? Dan moet je bij mij zijn!
Ik vind het super leuk om de website nog innovatiever te maken!

Roger van Tuijl
Ik ben verantwoordelijk voor de ondersteuning van de facultaire websites van het Educate-it programma, daarnaast ondersteun ik Kwintijn bij de hoofdpagina. Mocht je hulp nodig hebben dan kun je mij altijd mailen!

Liesbeth van de Grint
Wil je aan de slag met kennisclips om je onderwijs te innoveren en heb je daar – didactische - ondersteuning bij nodig, dan kun je mij hiervoor benaderen. Ook voor informatie over de Special Interest Group Video kun je bij mij terecht.

Marjolein Haagsman
Als video-expert ondersteun ik onderwijsontwikkelaars en docenten op het gebied van kennisclips en e-lectures. Je kunt bij mij terecht voor zowel praktische, vakdidactische als onderzoeksgerelateerde vragen op het gebied van video-onderwijs.

Herman Jonker
Ik ben nauw betrokken bij de elektronische toetsing bij diergeneeskunde alsmede bij de inzichttoetsing via Remindo en de competentiegerichte toetsing via een E-portfolio. Ik vind het leuk om andere docenten hierbij te adviseren en te ondersteunen.

Gerdine Slot
Digitaal toetsen maakt een sterke groei door, in drie jaar tijd richting 50% van het totaal. Samen met alle betrokkenen in de keten van digitaal toetsen, zorg ik ervoor dat het proces geoptimaliseerd en de groei gefaciliteerd wordt.

Matthias van Veen
Ik zet me graag in om digitaal toetsen te verbeteren, door bij te dragen aan een goede organisatie en product en door gebruikers van Remindo informatie via de supportsite of advies te geven. Ook werk ik mee in een pilot voor online proctoring.

Mirne van der Cammen
Ik ondersteun docenten bij de faculteit GEO die digitaal toetsen met Remindo. Wil je weten wat je met Remindo kunt, of heb je al een digitale toets geroosterd en heb je begeleiding nodig, mail of bel gerust!

Daan Fraanje
Ik ben voornamelijk verantwoordelijk voor het ondersteunen van het operationele proces van het digitaal toetsen, daarnaast ben ik docentondersteuner voor de tool Revisely.

Anneke Wijnalda
Binnen Educate-it houd ik mij bezig met programmatisch toetsen. Mijn doel is om docenten te informeren, stimuleren en ondersteunen bij de implementatie van programmatisch toetsen.

Melvin van Puffelen
Melvin van Puffelen
Als onderwijskundige ondersteun ik docenten bij de faculteit GEO die digitaal willen gaan toetsen. Daarnaast geef ik onderwijskundig advies aan docenten bij de inzet van blended learning binnen hun onderwijs.

Bald de Vries
Ik ben als UHD Rechtstheorie en Onderwijs bezig met didactische innovaties in het juridisch onderwijs, waaronder het gebruik van (elektronische) leeromgevingen met kennisclips, digitale zelftoetsing, wiki’s, studentdocumentaires, e.d.

Dafne Jansen
Ik ben vanuit de bibliotheek betrokken bij de onderwijsrepository. Dat is een digitale bewaar- en vindplaats voor leermateriaal dat onze docenten met elkaar, maar ook steeds vaker met de hele wereld, willen delen.

Sape van der Werf
Ik ben onderwijskundig adviseur Blended Learning bij UU en UMCU. Mijn focus ligt op de (toekomst van de) Digitale Leeromgeving. Ik probeer binnen die functie het perspectief van docenten, studenten en IT-professionals te verbinden.

Laurien Jansen
Vanuit projecten Future Learning Spaces, docentprofessionalisering en het Teaching & Learning Lab heb ik inzicht in wat blended learning betekent voor contactonderwijs. Ik adviseer graag over de combinatie van werkvormen en onderwijsruimten.

Lianne van Elk
In het project NGDLE werken we aan de digitale leeromgeving van de toekomst door onderzoek te doen naar en te experimenteren met innovatieve technieken en applicaties. Wil je hierover meedenken? Neem dan contact met mij op.

Jasper van Winden
Als coördinator van Science Educate-it denk ik graag mee met Bèta-docenten die hun onderwijs willen verbeteren. Als projectleider Future Learning Spaces verken ik hoe we de fysieke ruimte kunnen laten aansluiten op het onderwijs van de toekomst.

Tjalling de Vries
Ik ben vooral bezig met regelen van allerlei praktische dingen rondom onze innovatieprojecten. Denk hierbij aan contracten, bewerkersovereenkomsten, afspraken met leveranciers.

Alex Lodder
Ik ben key-user innovatietools. Momenteel ben ik vooral bezig met programmatisch toetsen en met tools om (peer)feedback te faciliteren. Het leukste aan mijn werk is dat ik nauw contact hebt met zowel docenten als met leveranciers van onze tools.

Anne Frijters
Het is mijn verantwoordelijkheid om te zorgen dat de pilot innovatietools goed worden geïmplementeerd en onderhouden. Het is mijn uitdaging om een brug te slaan op het snijvlak tussen onderwijs en ICT.

Elly Langewis
Voor PathXL organiseer ik het inscannen en ontsluiten van microscopische coupes. Om (oude) coupes te laten scannen, de digitale coupes te doorzoeken en/of advies over hoe deze te gebruiken in e-learning kun je bij mij terecht.

Marijke Hoogendoorn
Ik ben verantwoordelijk voor alle activiteiten rondom docentprofessionalisering. Op de Academy pagina zie je wat we voor docenten organiseren. Wil je een een workshop op maat bij jou op de afdeling of heb je een andere wens? Laat het ons weten!

Annet van der Riet
Annet van der Riet
Ik ondersteun docenten bij de inzet van blended learning in hun onderwijs. Dit doe ik door het organiseren en geven van workshops en door het maken van online modules. Wil je hier meer over weten? Ik vertel je graag over ons aanbod.

Laurien Jansen
Vanuit projecten Future Learning Spaces, docentprofessionalisering en het Teaching & Learning Lab heb ik inzicht in wat blended learning betekent voor contactonderwijs. Ik adviseer graag over de combinatie van werkvormen en onderwijsruimten.

Irene Geurts
Ik werk in het team docentprofessionalisering met de focus op docentontwikkeling (Academy) en docentontwikkeling bij Science Educate-it.

Melvin van Puffelen
Melvin van Puffelen
Als onderwijskundige ondersteun ik docenten bij de faculteit GEO die digitaal willen gaan toetsen. Daarnaast geef ik onderwijskundig advies aan docenten bij de inzet van blended learning binnen hun onderwijs.

Suzanne van Hoogstraten
Ik ben verantwoordelijk voor het project studentbetrokkenheid. Zo houd ik me bijvoorbeeld bezig met het voorbereiden van studenten op geïnnoveerd onderwijs, maar probeer ik ook te stimuleren dat studenten een actieve rol spelen bij onderwijsinnovatie en -verbetering.

Renske de Kleijn
Ik houd me bezig met de vraag hoe de onderwijsinnovaties vanuit Educate-it het leergedrag en leerproces bij studenten verandert. Het doel hiervan is om samen te leren over hoe we ons onderwijs kunnen blijven versterken.

Femke Kirschner
Ik houd me net als Renske de Kleijn bezig met de vraag hoe de onderwijsinnovaties vanuit Educate-it het leergedrag en leerproces bij studenten verandert. Het doel hiervan is om samen te leren over hoe we ons onderwijs kunnen blijven versterken.

Jana de Wit
Mijn takenpakket richt zich op het optimaliseren van de inzet van innovatietools binnen het onderwijs. Hierbij ben ik zeer benieuwd naar de input van de docent én zeker ook student!

Maurice Wielens
Vanuit mijn dubbelrol als docent Engels en student zie ik onderwijsinnovatie vanuit zowel docent- als studentperspectief. Bij het adviseren van docenten in het gebruik van de tools probeer ik beide perspectieven in praktische uitvoering te verenigen.