Afgerond Onderzoek
Educate-it evalueert samen met docenten alle onderwijsvernieuwingen op hun meerwaarde voor de kwaliteit van het onderwijs. Alle afgeronde onderzoeksrapporten staan hieronder, geordend per thema.
Studentpercepties over drie typen kennisclips
Gepubliceerd in OnderwijsInnovatie nummer 2 – juni 2018

Wat levert het gebruik van kennisclips op? Gepubliceerd in OnderwijsInnovatie nummer 3 – september 2019

Validity evidence for programmatic assessment in competency-based education
Gepubliceerd in Perspectives on Medical Education - november 2018

Studentevaluatie digitaal toetsen UU
Inzicht in de kwaliteit van (digitale) toetsen
Gepubliceerd in Examens - september 2018

Educational escape rooms – Challenges in aligning game and education
Veldkamp, A., Merx, S., Van Winden, J., (2021). Educational escape rooms – Challenges in aligning game and education. In Fay, I., & Fernandez-Vara, C.. (2021, April 6). Well Played -- Vol.10, No.1 (pp 109-135). Carnegie Mellon University. https://doi.org/10.1184/R1/14376974.v1